torsdag 7 november 2013

Dags att...

... förbereda sig
 
 
Var på Apoteket idag och inhandlade Descutan, blir nog banne mig den absolut dyraste dusch jag någonsin tagit
155:-
För den summan kan man ju tycka att man borde ha kunnat få en mjuk, mild , cremig och härligt doftande duschtvål men jag förmodar att det som ligger i förpackningen är allt annat än mjukt och milt och skulle innehållet lukta något så luktar med all säkerhet sjukhus
Nåja, det är bara att greppa tvättsvampen och se glad ut för i morgon bitti är det dags och konstigt nog är jag förhållandevis lugn och sansad
Inga fjärilar i magen eller annat otyg som spökar men vad sjutton, det är ju en liten o enkel operation med lokalbedövning och hela ingreppet väntas ta ungefär en kvart
Som den lite halvt morbida familj vi är så sa maken nu ikväll
 
- Hoppas det går bra i morgon så dom inte behöver kapa hela armen på dig
 
Jag småfnissade lite men Linn blev alldeles förskräckt
 
- Nej det får dom inte göra, mitt liv skulle bli så jobbigt då
 
Härligt med en liten åttaåring som lever i sin egen lilla värld, klart hennes liv skulle bli jättejobbigt om mamma helt plötsligt bara hade en arm, något som hon förmodligen kommer att bli varse om och få en liten försmak av redan i morgon eftermiddag för under den närmaste tiden kommer jag bara att kunna använda min högra hand/arm
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar