måndag 11 april 2016

En helt...

... underbar söndag

Ja det är nog t.o.m en av årets bästa dagar
Vi inledde med en lagom lång sovmorgon, Linn red lektion på fm och sen tog vi en snabbis in till Flygfyren och bunkrade lite nödvändigheter
Väl hemma igen bestämde Linn och jag oss för att börja göra iordning på balkongen
Dvs vi gjorde det där jag borde ha gjort i höstas
- gjorde rent balkonglådor och blomkrukor, plockade lite "skräp" 
Efter att vi hade torkat av utemöblerna och sopat rent på golvet bestämde vi oss för att äta middag ute på balkongen för helt otroligt nog sken solen och värmde dessutom underbart skönt


Solen värmde så skönt att vi bestämde oss för att sitta och måla/rita en stund på balkongen och även om Linn stundtals höll på att prata hål i huvudet på mig så hade vi en riktigt mysig stund tillsammans
Efter en stunds mys på balkongen tog jag och Picasso en  långpromenad tillsammans och njöt av solen som fortfarande sken och fågelkvittret som stundtals nästan var öronbedövande men ändå helt ljuvligt
När jag kom hem från promenaden avslutande Linn och jag kvällen med att se en riktigt dålig men ändå underhållande film tillsammans
Kort sagt - En helt underbar dag som hade varit fulländad om Paul varit hemma och hållt oss sällskap men tyvärr hade han en sändning som kallade men som tur är så reder familjens tjejer sig rätt bra på egen hand...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar