fredag 3 juli 2015

En av de bästa....

... investeringarna vi gjort
 
 
Ja det var helt klart den där simskoleterminen som vi anmälde Linn till för två  eller om det var tre år sedan, jag vet att jag muttrade då om att jag tyckte att det var lite dyrt och  att det sög lite fetbäver
Men efter att ha hållit på och tragglat med Linn ett par somrar utan större framgång så kändes det bäst att låta något med utbildning och vana visa henne nyckeln till simningens ädla konst och visst sjutton lyckades simläraren både visa nyckeln, låsa upp den dörren och släppa in Linn i den simmande världen
 
 


Fick Linn bestämma skulle vi förmodligen  bo vid stranden och hon skulle ligga i vattnet från morgon till kväll ja om det vore möjligt skulle hon nog även kunna tänka sig att sova i vattnet
Ibland när jag sitter där på bryggan och tittar på Linn som simmar runt, står på händer eller gör kullerbyttor i vattnet så undrar jag om hon inte har varit en fisk i ett tidigare liv
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar