tisdag 31 december 2019

Så var det det här...

… med att blogga

2019 kommer inte att gå till året som det år då min blogg fylldes med inlägg efter inlägg utan det är väl snarare så att 2019 kommer att vara det året då jag ständigt bloggade "i huvudet" men aldrig riktigt tog mig tid att se till att få ner mina tankar i skrift här på bloggen eller kanske är det så att behovet att blogga och få ur mig tankar och känslor inte varit lika stort som det varit tidigare
Kanske är det så att det har varit fullt tillräckligt för mig att under mina långa promenader och korta löprundor helt enkelt varit fullt tillräckligt att  "blogga inne i huvudet" dvs att vrida och vända på tankarna kring allt som händer inom mig
Det viktiga har inte varit att få ner det i skrift utan det har  helt enkelt räckt med att sortera upp, analysera, värdera osv men såhär på årets sista dag ska jag i alla fall göra ett försök att väcka bloggen till liv igen om inte annat så för min egen skull och av den enkla anledningen att det är så skönt att sortera upp och få ner tankarna i skrift för att sen kunna gå tillbaka och läsa och påminnas om det som varit...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar