onsdag 13 maj 2015

Det är...

... något fel på mig
 
 
 
När jag har som mest ont blir jag som mest effektiv på något underligt sätt
Det är som om hela kroppen och knoppen bara vrålar rakt ut
 
- Du har inte ont människa, prova att göra det här eller det här så ska du se att det går över...
 
 


 
 
Framemot eftermiddagen värkte mitt knä något så gröndj**igt att jag varken kunde ligga eller sitt, det enda som funkade var att stå och då helst att stå still
Så vad göra ?
Självklart sysselsätta sig med lite bakning förståss
Först ut var en rabarberkaka och när den var klar råkade jag surfa förbi ett recept på Shortbread och bestämde mig för att äntligen försöka mig på att baka dessa åt maken
 
 


Visserligen vet jag att Paul anser att Shortbread smakar allra bäst i en kall Curlinghall tillsammans med curlingvänner men kanske att det faktum att Linn och jag bakat dessa med massor av omtanke och kärlek gör att dom smakar rätt okey även härhemma i vårat sällskap
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar