torsdag 14 maj 2015

Favorit i...

... repris
 
 
Känslan när man berättar något och möts med ett
 
- Det har aldrig hänt tidigare...
 
- Det vet jag att det har gjort
 
- Nej, jag har aldrig hört att någon råkat ut för det
 
- Men vi pratade om det i morse och det var flera som kände igen det
 
- Nej, det kan jag inte tro. Det har aldrig inträffat
 
- Både X , Y och Z hade varit med om liknande händelser
 
- Jaha, har dom ? Ja då kanske vi ska kolla upp det...
 
 



Det var som sagt inte första gången samma person uttalade precis samma saker och jag blir bara så trött, irriterad och less
Men mest av allt undrar jag varför ?
Varför denna misstänksamhet och misstro ?
Även om det nu hade varit första gången en händelse som denna hade inträffat, hade det då per automatik betytt att jag skarvade och att den aldrig hade existerat ?
Någon gång måste ju trots allt vara den första och helt ärligt, hade jag fått bestämma hade jag mer än gärna sluppit uppleva den men mest av allt hade jag velat slippa höra just det där orden
- Det har aldrig hänt förr...
 
 
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar