söndag 12 augusti 2018

Jag kan lätt...

… vänja mig vid känslan


Att såhär på söndagskvällen tänka på kommande arbetsvecka med ett leende på läpparna
Efter en helg där jag verkligen tankat positiv energi till max sitter jag här och känner mig redo för nästa arbetsvecka
Ja trots att den innehåller min absolut största utmaning hitintills och jag att jag inte är hundra på att jag kommer att ro det hela i land utan att stöta på svårigheter så sitter jag ändå här och känner

- Wow! Jag älskar mitt jobb

Och även om det är en utmaning som heter duga så ser jag framemot att få ta mig an den och tillsammans med mina kollegor göra vårt bästa och någonstans längst in i hjärtat vet jag att vi kommer att fixa det just för att vi är ett så underbart team som kompletterar varandra  så bra
Med våra svagheter och styrkor kompletterar vi varandra och tillsammans lyckas vi lyfta och stötta varandra precis på det sättet man ska för att få ett fungerande team 


Jag kan lätt vänja mig vid den här känslan av att känna glädje när jag tänker på jobbet,
att det känns helt ok att ha en ny arbetsvecka framför mig
Jag kan lätt vänja mig vid att ha mysiga arbetskamrater
Kort sagt,
jag kan lätt vänja mig vid att må såhär bra som jag gör nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar