lördag 3 mars 2018

Om ingen annan belönar en...

... ja då får man göra det själv

Den senaste tiden har utan större överdrift varit den absolut jobbigaste tiden i mitt liv men på något sätt har jag kämpat och lyckats ta mig igenom den även om lyckan och den bubblande livslusten jag kände i höstas numera nästintill är som bortblåst precis som den självkänslan jag så smått hade börjat bygga upp  och kanske var det just därför som jag kände att det var på sin plats att jag fick en liten belöning för allt jobb jag lagt ner på att hålla den här familjen flytande under den här tiden när allt varit kaos och det bästa med att belöna sig själv är ju att man får precis det man önskar sig





Inte helt billigt men efter första lektionen konstaterade jag att det var värt varenda krona och att det faktiskt är möjligt att köpa lycka för pengar för både under och efter ridlektionen kände jag för första gången på länge  ren och skär lycka och det bästa av allt är att jag har fyra tillfällen kvar att få känna på den känslan och det är precis vad jag behöver just nu och jag är ganska säker på att när det här klippkortet är förbrukat så kommer jag att investera i ytterligare ett klippkort av den enkla anledningen att jag är värd det 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar