torsdag 16 december 2010

Rastlös och...

... skitväder är en dålig kombination

I dag har jag snöat inne, hade verkligen ingen lust att gå ut när blåsten gjorde så att det snöade på tvären
Egentligen fanns det rätt många "borden" som att ta sig an städningen eller tvätten tex men istället valde jag att baka chokladbiskvier




Paul får ta med sig biskvierna till jobbet imorgon och bjuda sina arbetskamrater på lite fredagsfika och förhoppningsvis tycker dom att jag gjorde rätt prioritering när jag valde bort tråkgöra´t och bakade istället...





2 kommentarer:

  1. mmm ser gott ut! Var glad för att du får vara inne. själv har ja jobbat idag. ingen höjdare att knalla runt i snöstormen. ha en trevlig helg. kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag är lite glad över att kunna hålla mig inomhus i det här vädret.
    Hoppas att du ochså får en trevlig helg *kram*

    SvaraRadera