måndag 18 februari 2013

Efter en skitsöndag...

.. kom en helt ok måndag
 
Måndagar brukar ju inte vara någon hit på jobbet men trots att vi var lite kort om folk och jag var tvungen att gå ut till två kunder på morgonen så blev det en rätt hysad dag ändå
Lyckades få in personal till kvällen så att dom för en gångs skulle blev sju plus en intro
- rena lyxen numera
Lyckades dessutom skaka fram ngr vikarier att fylla upp morgondagens luckor med så *peppar peppar* morgondagen planering gick rätt smidigt och ser helt ok ut på pappret
 
 
 
 
Trots att det var en "fritids till fem dag" så var Linn på strålande humör när jag hämtade henne och väl hemma gjorde hon matteläxan utan minsta knot och satt sen och pysslade och berättade roliga historier medans jag lagade mat
Nu har Linnsan legat i badkaret i dryga timmen och jag använde min onda armbåge som förevändning till att skippa disken och satte mig istället vid datorn och bara slösurfade samtidigt som jag konstaterade att även om tillvaron ibland känns rätt trist och tråkig så är livet trots allt rätt mysigt när man tänker efter
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar