tisdag 12 mars 2013

Plötsligt...

...vänder det
 
 
Det känns som jag skulle vilja utbrista ett högt och ljudligt
*Äntligen*
Äntligen känns det som om det har vänt på allvar
Det känns som om energin så sakeliga återvänder
Ett tag började jag nästan misströsta
 
 
 
 
Men så igår kände jag plötsligt
*wow*
Det finns hopp om livet
Det finns hopp om att energin återvänder
Nu ska jag skynda långsamt resten av veckan
Vila och så sakteliga återvända till livet bortom sjuksoffan
 
 


Korta promenader i vårsolen kryddat med små visiter i stallet är nog precis vad jag behöver efter dom här två mardrömsveckorna


2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt när man känner att livsandarna börjar vakna och man faktiskt orkar lite mer igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt underbart, det skrämmande är när man så sakteliga börjar inse hur nedrans dåliga man egentligen var :-( Men som sagt, det finns en väg tillbaka och jag anar ljuset i slutet av tunneln :-)

      Radera