måndag 12 augusti 2013

Sista...

... semesterveckan
 
 
Jag kan inte låta bli att klia mig i huvudet och undra vem sjutton det var som snodde de första åtta lediga veckorna ?
Den här sommaren har gått oerhört fort men samtidigt varit en av de underbaraste somrarna på mycke, mycke länge
Vi har badat, varit i stallet, hälsat på min mormor, varit ner till västkusten på bröllop hälsat på svärfar, varit till Furuvik mm men kanske framför allt bara varit och tagit dagen som den kommer
 


Nu glider jag sakta in i den sista lediga veckan och tänker njuta fullt ut tillsammans med Linn och Picasso
Vi lägger alla "måsten" och "borden" åt sidan och bara njuter tillsammans
Gör det som faller oss in och insuper varenda mysig sekund tillsammans
Nästa vecka är det jobbstart för min del och skolstart för Linns del,
då glider vi in i allvaret igen och kan beta av "måsten" och "borden" i sakta mak  samtidigt som hösten smyger sig på
 
 


Om jag ska våga mig på att sammanfatta sommaren lite kort så får det nog bli med de två orden
 
 
- Harmoni & Kärlek
 



2 kommentarer:

  1. Härliga sommarlov eller?
    4 veckor får ju räcka!
    ha det gött och njut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sommarlov är härliga men nu är det slut på långa sommarledigheter, bara att rätta in sig i ledet och njuta av fyra veckors ledighet som alla andra :-)

      Radera