fredag 20 mars 2015

Ibland blir jag...

... så trött
 
 
I dag fick jag äntligen tag på en person, jag har ringt vederbörande sådär en två - tre gånger om dagen under den här veckan utan någon större framgång
Visst jag skulle ha kunnat lämna meddelande på telefonsvararen men jag är lite smått allergisk mot just telefonsvarare så jag har istället valt att avvakta och prova igen men nu idag kände jag att det nog var läge att lämna ett meddelande och efter bara någon minut ringde vederbörande upp
 
 
 
 
- Har du sökt mig ? Jag har inga missade samtal alls...
Nej det kanske du inte har men jag kan däremot se på min telefon att jag ringt just ditt nummer x antal gånger och vid olika klockslag under veckan som gått
*suck*
Ibland blir jag bara så trött men jag orkar inte lägga energi på negativa beteenden så efter det här blogginlägget lägger jag det åt sidan och försöker tänka positiva tankar istället


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar