söndag 22 juli 2018

Nej jag kommer...

…  nog aldrig att förstå

Nej jag kommer aldrig att förstå och jag kommer alltid att förakta människor som väljer att jaga på redan upptagen mark
Det är något smått patetiskt och tragiskt över såna människor
Tragiskt att man väljer att söka lyckan genom att göra andra olyckliga
Tragiskt att man är så empatilös att man sätter sin egen lycka framför andras olycka
Patetiskt att påstå att det bara handlar om sex, 
patetiskt att säga att man inte vill bli uppringd av en arg äkta hälft
och än mer patetiskt att i ett sånt läge vara den som själv söker upp den äkta hälften för att köra in kniven ännu hårdare
Nej jag kommer aldrig att förstå och även om ansvaret för sveket ligger hos den som sviker sin partner så kommer jag för alltid att tycka att människor som väljer att föra in olycka i andras liv är oerhört små människor och jag kommer för alltid att hoppas på att karma kommer och karvar ett stort djupt svart hål i deras hjärta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar