onsdag 27 oktober 2010

Bilprovningen...

... är det oftast tjejerna i familjen som ombesörjer



Idag var det Pauls bil som stod på tur att besiktas.
Åtta i morse var vi på plats och som vanligt blev vi mycke väl bemötta - Linn fick hjälpta till att hissa upp bilen och fick dessutom "viltremsa" = lyckan var gjord för hennes del

Min lycka?

Lycka o lycka är kanske att ta i men alldeles nyss upptäckte jag att jag faktiskt klarat av en "hang up" utan att ens reflektera över det - jag var sjukt trött i morse och mitt enda fokus var att ta oss till Bilprovningen - jag glömde bort att nojja över att jag skulle köra upp på en ramp
- Första gången någonsin för mig, fånigt men sant och jag känner mig rätt glad...


Vi firade det hela...



... med frukost på Flygfyren

Linn åt en lite udda frukost bestående av 2 korvar med bröd & lingondricka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar