onsdag 20 oktober 2010

Inget ont...

... som inte har något gott med sig.

Vädret o astman gör att jag varken orkar eller bör anstränga mig alltför mycke just nu så några långa skogspromenader tillsammans med Linn och Prinsessan är det inte tal om just nu
Istället håller vi till på ridbanan, Linn är numera mycket bestämd med att hon ska rida utan ledare, vilket passar mig alldeles utmärkt - då kan jag röra mig minimalt




Under de fyrtio minutrarna vi tillbringade på ridbanan idag hann Linn skaffa sig tre nya erfarenheter

- Bli avkastad

- Trava utan ledare

- Galoppera

Det sista var inget som var planerat utan mer ett resultat av att Linn blev lite för ivrig när hon skänklade på







Vad ska man säga?

- Det går fort framåt
och även om Linn har en bit kvar innan det kan börja delas ut stilpoäng på ridningen så har hon tagit ett stort kliv framåt sista veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar