tisdag 12 april 2011

Medarbetarsamtal...

... och boktips

I dag hade jag medarbetarsamtal med min chef,
en riktigt trevlig stund med en hel del skratt och även lite allvar

Självklart diskuterade vi min frånvaro
- den delen är ju liksom oundviklig vid ett sånt här samtal
När jag berättade om min sommar & höst dvs hur jag i början av sommaren lyckades med konststycket att halka på vår regnvåta trappa och skada svanskotan och när den värken äntligen började ge med sig så var det dags för nästa fadäs dvs att halka i slänten och *tada* slå i svanskotan igen
och hur jag sen efter två månaders sjukskrivning och semester på det hann jobba en dag innan jag drog på mig det där envisa viruset som höll i sig hela hösten och till slut satte sig på stämbanden...

... ja där någonstans fick jag ett boktips av min chef


Uppdrag : skyddsängel (pocket)

Skrattande undrade hon om jag inte haft ( o- ) turen att få denne skyddsängel
Jag blev lite nyfiken på boken så förutom en bra magkänsla efter vårt samtal så fick jag  en liten "jag vill läsa"  känsla med mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar