torsdag 27 juni 2013

Linnsan funderar...

... och drömmer
 
 
Linn - Mamma det är länge sen jag var sjuk
 
Jag - Det är väl bra ?
 
Linn - Nej.. jag vill bli jättesjuk
 
Jag - Varför det ?
 
Linn - Då blir pappa så orolig och då får jag en present, precis vad jag vill
 
Jag - Jaså...
 
Linn - Ja så är det och nu vill jag ha ett par dressyrridstövlar... såna där snygga på Börjes och Malle har faktiskt sagt att dom skulle passa mig
 
Jag - Men du behöver inga såna stövlar nu och det bästa är om du är frisk hela sommarlovet speciellt eftersom det är ridläger nästa vecka
 
Linn - Men jag kan bli supersjuk bara i morgon... då kan han köpa stövlarna på lördag... det blir bra till ridlägret...
 
 


3 kommentarer:

  1. Haha hon kan hon

    Smart uträknat

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... och eftersom pappa varit borta hela veckan så har hon honom som i en liten ask ;-)

      Radera
  2. précis som det ska vara ha ha ha :-)

    SvaraRadera