måndag 8 augusti 2011

Nu vet jag varför tjejer...

... är smartare än killar


Det fick jag lära mig av Linn idag när vi var ute i skogen med Prinsessan
Dessutom fick jag veta att jag ska tänka positivt och fokusera på målet
Jag tror iallafall att det var det Linn menade när hon uppmanade mig att tänka positivt
- Mamma du får ju snygga muskler och sen blir det fika när vi kommer till stallet !




Snyggare muskler och fika var dock det sista jag tänkte på när ägnade oss åt klättring uppför backarna och travandes ta oss över terränghindrena längs banan
Men vad gör man inte för sina barn ?
Prinsessan hade en av sina riktigt bra dagar och bjöd på friskt på över hindrena och Linn tjöt av lycka
- Mamma såg du ? Hon gjorde ett riktigt hoppsprång !!!




Efter ridningen tog vi med oss Sessan ut på lite picknick
Sessan mumsade glatt i sig morötter o äpple medans vi mumsade ost&skinksmörgås och bara hade det hur mysigt som helst i gröngräset




Ja just det,
ni kanske undrar varför vi tjejer är smartare än killarna ?
Mycke enkelt, enligt Linn beror det på att vi äter mera fisk
Hur hon kommit fram till den slutsatsen förteller inte historien






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar