onsdag 11 april 2012

Vardagen har...

... sitt grepp om mig

Vardagen med allt vad det innebär av jobb, stall & Linn har sitt grepp om mig
Dessutom har min dator tagit lite semester och min käre make är ochså fast i vardagens spindelnät och har inte riktigt haft tid att titta till den
Utan dator = inga bilder = livet blir lite tråkigare = bloggandet tar lite semester
Men men bara jag får ha min man hemma en kväll ska jag nog tjata lite på honom så att han klappar min dator på rätt sätt och kanske får h*n på gott humör igen

Nåja, förutom det där med fotona så sitter jag ju inte i sjön direkt bara för att datorn krånglar lite
Häromdagen kom  nämligen Paul hem med en Ipad till mig, bara sådär liksom
Jag visste inte ens om att jag ville ha en men nu när jag har en så är det riktigt trevligt

2 kommentarer:

  1. hihi ja det var ju det där... det blidde en Ipadblomma =P
    kram /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men precis, jag vet med bestämdhet att jag föredra den här sortens romantik

      Radera