måndag 2 april 2012

Det här med...

... personkemi


Det spelar ingen roll hur trötta Linn och jag är om mornarna, när vi väl kommer ut i bilen så vaknar vi liksom till och hinner nätt och jämt lämna uppfarten innan vi är inne i någon mysig diskussion som kan handla om precis vad som helt ofta inspirerad av något vi precis hört på radion
I morse undrade Linn lite över ordet personkemi och jag gjorde mitt bästa för att förklara för henne vad det är för något

Linn satt tyst en stund och sen sa hon
- Jag tror att Bettan och jag har personkemi och det är nog för att vi båda två är små och lite envisa... vi är hårömma... och väldigt snälla och söta... därför passar vi för varandra och känner personkemi

Ja, vad säger man ?
Ungen har ju rätt på alla punkter
Nåt sötare än Linn & Bettan tillsammans är det svårt att hitta

4 kommentarer:

  1. Ja NÅT är det de har tillsammans iallafall! Som jag sagt förr, Bettan gillar Linn skarpt! Och det vill inte säga lite det om en ponny som annars bara tyckt om vuxna =) /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite cool att Bettan gillar Linn med tanke på att hon inte är sååå förtjust i barn, men dom har väl personkemi helt enkelt <3

      Radera
  2. Svar
    1. Jag hoppas att hon fortsätter med sitt filosoferande och inte hämmas längs vägen...

      Radera