lördag 13 oktober 2012

De e ...

 
 
... mycke på gång
 
 
Ja mycke kanske är att ta i men lite roliga saker att se fram emot har jag allt inplanerat
Först ut på banan blir firandet av Pauls födelsedag som kommer att gå av stapeln i Hällekis tillsammans med Pauls systrar och deras familjer, Jompa o Suzanne och det allra bästa av allt
- Joakim, Hanna, Anna och Magnus kommer ochså att vara med
Även om den planerade Londonresan fick kliva tillbaka för ett litet firande med familjen så känns det hela som en helt okey lösning
Jag menar London finns ju kvar och det är väl inget som hindrar oss från att åka dit vid ett senare tillfälle ?
 
 
 


Som planen ser ut nu så ska Linn åka med Anna och Magnus hem till Varberg efter firandet och tillbringa några dagar av höstlovet hos sin älskade storasyster
Ett spännande äventyr för Linns del och även om jag förmodligen kommer att börja längta redan när vi skilts åt så ser jag samtidigt fram emot några barnfriadagar om inte annat såför att ladda mammabatterierna
Det är inte ofta Linn sover borta, jag tror jag kan räkna dessa tillfällen på mina två händer och t.o.m få något finger över och vid dessa tillfällen Linn har sovit borta så har vi alltid haft något på gång så det har ju inte blivit någon direkt lugn barnfri tid
Den här gången har jag ju t.o.m smackat på med två semesterdagar, två dagar då jag bara ska vara och göra det jag själv känner för utan några som helst tider att passa
 
 


Första november är det sen dags för en liten "tjejresa" då jag och syrran med dotter sätter oss i bilen och styr mot Varberg för att våldgästa Anna och Magnus
Förutom att hämta hem lillskruttan så tänkte vi ta oss en liten tur till Ullared och göra av med lite pengar på kläder och annat man kan tänkas behöva eller förall del tror sig behöva
På hemvägen ska vi svänga förbi Linns "tävlingskompis" Ida och hälsa på så det blir nog ett par intensiva men roliga dagar
 
 
 
 
 
Sen blir det lungt fram tills 24 november då Paul och jag ska se Ulf  Lundell i Uppsala och sen mina kära vänner är vi nästan inne i den underbaraste månaden av alla
- tomtemånaden !
December har ju en vana att fullkomligt rusha fram och efter jul kommer nyår och sen står det inte på förns våren är här igen...

 



2 kommentarer:

  1. Då har ni inte planerat in oss på lovet ;-).

    Vi får ta det till våren kanske.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev ju lite marigt när Linn & Anna skulle kampera ihop ett par dagar... Iofs kommer vi hem på lördagen så söndagen skulle funka för oss :-)

      Radera