måndag 25 augusti 2014

Morgonstund har...

... guld i mund
 
Ja det är ju vad man brukar säga men i mitt fall hade morgonstunden en säck hundfoder  i sin mund
Igår morse startade ju dagen lite tidigare än vad jag hade tänkt mig och när jag nu inte fick plats i min egen säng satte jag mig framför datorn och slösurfade lite och hamnade på Arken Zoo i Norrtäljes FBsida där det pågick en tävling där man skulle skriva vilket torrfoder man använde till sin hund, den som sist kommenterade vann en säck av nämnda foder
 
 


Vi kombinerar ju färskfoder och torrfoder till Picasso och sen förra hösten har vi använd Orijen till henne, ett torrfoder som innehåller 80%  kött och 20% örter & frukt
Vi har varit toppennöjda och Picasso, ja hon är ju som hon är och äter bara när hon måste men Orijen har fallit henne i smaken så när jag igår kväll såg att jag hade vunnit tävlingen blev jag riktigt glad
Numera har jag nästan helt slutat att delta i alla dessa "gilla & dela" tävlingar på FB, jag känner mig synnerligen skeptisk till just det upplägget men den här gången handlade det inte om att "gilla & dela" utan endast om att lämna en kommentar, den sista...
 
 
 
 
... så det kändes riktigt bra att inleda den sista semesterdagen med att åka till Arken Zoo och hämta ut en säck hundfoder värd 849:- och helt plötsligt kände jag att det där med att starta dagen lite tidigare än beräknat inte alltid behöver vara så dumt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar