måndag 25 augusti 2014

Så var det...

... det här med önskelista
 
 
Om drygt en månad fyller Linn nio år och mycket handlar just nu om diverse önskemål både om presenter och eventuellt kalas
I går när vi åkte hem från stallet utspelades följande konversation mellan Linn och mig
 
- Mamma jag önskar mitt det nya schleisstallet, en lädergrimma och hål i öronen
 
- Bra, då vet jag
 
- Jag vet att jag alltid får allt jag önskar mig av pappa så jag kommer att bli jättenöjd... Jag har önskat mig en USA resa i mer än tre år och nu ska vi åka dit snart, jag har  verkligen tur som får allt jag önskar mig
 
- Det är inte alltid man får allt man önskar sig...
 
- Jag vet att jag får det, det får jag alltid
 
- Jag önskar mig en hammock
 
- Glöm och dröm... Pappa har inte råd med en hammock till dig när du fyller år eftersom han måste köpa mina presenter
 
 
 
 
Ja det är väl bara att gilla läget liksom men till Linns försvar ska väl sägas att hon sa detta med ett stort leende och ett bubblande fniss
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar