söndag 24 augusti 2014

Som man bäddar...

... får man sova
 
 
I gårkväll jobbade Paul sent så Linn och jag passade på att ha "myskväll"
Enligt Linns önskemål är en myskväll att ligga nerbäddad i vår säng och titta på e film och det var verkligen mysigt, så mysigt att vi somnade...
 
 


... jag har även ett svagt minne av att Paul någon gång efter midnatt kom hem och efter lite fix och trix kunde tränga sig ner hos mig, Linn & Picasso och äntligen få somna även han
 
 


Sen har jag ett starkt minne av att jag strax efter sex i morse vaknade av att jag låg längst ut på sängkanten och balanserade och att  sådär lagom det är alldeles för tidigt att vakna trött kunde konstatera att Linn & Picasso låg skönt utsträckta tvärs över sängen och tillsammans tog upp sådär tre fjärdedelar av den och sen snällt lämnade resten av sängen till mig och Paul att dela på 
 Efter att ha försökt fösa ihop dom två damerna lite insåg jag att det liksom inte var någon ide att ens hoppas på att få lite plats att lägga sig bekvämt och somna om på så det var liksom lika bra att kliva upp och mjukstarta dagen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar