måndag 10 september 2012

Ingen jantelag...

... här inte
 
 
För ett par dagar sen hittade jag en fototävling på www.familjeliv.se temat var "vatten"
Med en unge som Linn som älskar vatten borde det ju inte vara så svårt att hitta ett lämpligt bidrag
Jag letade runt bland bilderna och bestämde mig till slut för den här
 
 


Och banne mig, lös inte solen lite extra på mig idag
 
*tada*
 
Jag vann första pris vilket då var 800:- att handla för i Reimas webshop
Inte helt fel nu när det börjar bli dags att tänka på vinterkläder till Linn
Kort sagt ett mycke välkommet bidrag och...
 
... jo jag är fånigt glad och stolt
Även om det bara rör sig om en liten sketen tävling på Familjeliv så var priset dock 800:- och många av bidragen var riktigt riktigt fina och i ärlighetens namn hade jag den bild som kammade hem andra priset som en favorit till segern


7 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten
    ja bilden har ju lite humor haha

    o som svar på din kommentar hos mig: ja gör det o glöm inte ett par tre korn salt också. Lovar att det höjer smakupplevelsen. Inga mängder alltså utan bara lite så det tar fram smaken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag ska se till att få hem lite bananer till sjukstugan och testa

      Radera
    2. nyfiken på om du hunnit testa ;P

      Radera
  2. Jättemycket grattis!
    När temat är vatten så måste ju du och Linn bara vinna. Konstigt vore det väl annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja menar det, vem annars liksom ?
      *fniss*

      Radera
  3. ÅH! Härligt!!! Grattis! /K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är fånigt glad o stolt och vinsten blir ett bra tillskott till Linns vinterskrud

      Radera