onsdag 6 november 2013

Det sved i...

... mitt Bajen hjärta
 
 
Ja stundtals kändes det nästan som att svära i kyrkan
Men vad gör man inte för en alldeles underbar människa som sprider solsken runtomkring sig eller rättare sagt vad gör man inte för den personens hund
Ibland är det bara att bita ihop och ta det onda med det goda
Nu håller jag bara en tumme för att tröjan passar Blomma, dessvärre har jag dock en känsla av att den blev i minsta laget vilket vore synd då jag plågade mig igenom detta arbete
Men å andra sidan gick det rätt fort så om det behövs en större modell är det bara att bita i det sura äpplet och göra om och göra rätt
 
 


2 kommentarer:

  1. Blomman kommer att likna ett fint bi om hon kommer iden :-)
    snyggt jobbat

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förmodligen, det var en som tyckte jag skulle sticka en i Picassos storlek till nästa hallonen men jag tror jag avstår

      Radera