måndag 4 november 2013

Min man förstår inte...

... det där med GeKås
 
 
Alla säger att allt är så billigt på Gekås men han får inte riktigt ihop det
Första gången han var där köpte han en rulle mentos och en pocketbok och fick punga ut närmare två tusen för dessa
Nu i lördags var han där igen, den här gången slog han till och köpte två par kalsonger och en flaska 5-56 och fick en smärre chock när kassörskan skinnade honom på närmare tre tusen
 
 


Linn & jag förstår inte riktigt vad han pratar om
Vi tycker att Gekås är ett toppenställe, man liksom bara lägger ner grejer i kundvagnen och passerar kassan med ett leende utan att behöva betala någonting
Kan det möjligtvis vara så att Linns och mina prylar som av en händelse hamnar tillsammans med Pauls utan att någon av oss märker det ?
 

2 kommentarer:

  1. Haha, här är det jag som får betala. Brukar maxa Ullaredskortet varje gång :-D. 3000 är väl inget :-P.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är som sagt inte speciellt impad av utbudet på Gekås, på barnklädesavd. hittade vi ett par brallor till Linn, resten var... *inte kul* Hästavd. är toppen, där gjorde vi massor av fynd, helskodda ridbrallor för 149:- Om det inte vore för att Linn så gärna vill dit så skulle vi nog inte göra ett besök där varje gång vi är nere :-)

      Radera