tisdag 27 januari 2015

Jag fick...

... en utmaning
 
 
Häromdagen undrade Linn om jag inte kunde sticka en "ECMOmössa" till henne och anledningen till det var nog att när man kopplade ut Linn från ECMO  fick hon en t-shirt, en t-shirt i storl S så den är lite stor för Linn just nu vilket hon tycker är lite synd
Tshirten använder Linn som nattlinne just nu men hon har saknat att inte kunna "visa" upp sin ECMO tshirt  för omgivningen
 
 


Linn var ganska bestämd över hur mössan skulle se ut så det var bara för mig att börja fila på detaljerna i det hela och efter att ha stickat en provlapp var det bara att sätta igång
 


En lördagskväll och två filmer senare var mössan klar och jag tror aldrig att jag varit så nöjd med något som jag gjort som den här gången
Visst finns små detaljer som kan slipas till men på det stora hela blev mössan precis som Linn och jag hade tänkt
 
 




 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar