fredag 2 januari 2015

Våra...

... helgnöjen
 
 
Pingvinerna från Madagaskar på bio häromdagen, besök på Junibacken idag och Disney On Ice på Globen i morgon
Behöver jag säga att det inte är Paul och jag som bestämmer över familjens helgnöjen ?
Det är nästan så att det börjar kännas dags för lite vuxnare underhållning
 
 


Familjemys i all ära men en biofilm med lite mer vuxenkaraktär, en middag på tu man hand eller en teaterföreställning börjar kännas som väldigt lockande alternativ till den senaste tidens underhållning
Jag vägrar att ta det - i mina öron - fjantiga ordet egentid i min mun utan ser det helt enkelt som att det känns som det snart är läge för lite Helen & Paul tid tillsammans
Nej, jag önskar mig ingen weekendresa på tu man hand, inte ett dygn på SPA utan helt enkelt bara en liten stund där vi två för en gångs skull kan få vara huvudpersonerna utan att behöva ta hänsyn till någon annan när vi väljer underhållning eller restaurang
 
 
 
 



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar