söndag 1 juni 2014

Saker jag längtar ...

...  efter just nu
 
 
* Att kunna baka
 
* Att kunna sticka
 
* Sol & värme
 
* Att orka tvätta, städa och andra dötrista vardagssaker
 
* Att få sova en hel natt - helst i min favoritställning på vänster sida
 
* Ligga och läsa en bok, eller rättare sagt orka hålla i en bok
 
Men allra , allra mest längtar jag efter att vakna en dag och känna mig frisk men framför allt pigg nog att orka ta mig från start till mål utan att vare sig bli trött eller känna att axeln säger ifrån
 
 


2 kommentarer:

  1. Jag har använt mig av bloggtillbok.se för att beställa min blogg i bokform. Det är helt klart värt pengarna :-) Och du har skrivit så många tänkvärda inlägg, som absolut förtjänar att sparas i pappersform!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag ska kolla upp det. Vore kul att samla på sig :-)

      Radera