onsdag 25 juni 2014

Som man ropar...

... får man svar
 
 
I kväll var det premiär för  Allsång på Skansen med Petra Marklund som allsångsledare
Vad jag tyckte om hennes insats ikväll ska jag tala tyst om men jag kan ju iallafall skriva att jag hoppas att hon snabbt blir varm i kläderna och får ordning på sitt mellansnack
Nåväl kvällens snackis och anledning till folks upprördhet tycks ha varit Loa Falkmans
 
- Är du dum i huvudet....
 
Ok, kanske inte var det allra bästa han kunde säga men å andra sidan så tror jag det får sorteras in i facket  "som man ropar får man svar"
Jag menar vad förväntar man sig för svar när man ställe frågan
 
- Jag vill se på opera, hur gör jag ?
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Jag brukar inte titta på "Allsång på Skansen" men jag måste erkänna att jag lyfte på ögonbrynet en hel del när jag hörde att Petra Marklund skulle bli programledare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska jag vara så där dum igen men hon var väl en lämplig kvinna ;-)

      Radera