måndag 16 juni 2014

Vi...

... klarade det
 
 
 
Så är Le Mans över för i år och med facit i handen så gick det betydligt bättre än vad jag hade hoppats på
När tröttheten satte in som värst i fredags kunde jag inte låta bli att undra varför den måste ge sig till känna just den här helgen då Paul skulle ha "maratonsändning" och var borta i över ett dygn
När Linn dessutom fick totalspunk redan innan han hade åkt på lördagsmorgonen så ville jag bara gå och stänga in mig i en garderob eller något
 
 


Men nu när helgen är över och både Paul, Linn & Picasso ligger och snusar ikapp kan jag inte annat än att känna att vi haft en riktigt mysig helg
I går gjorde vi "ingenting" och höll oss på hemmaplan hela dagen
I dag blev det både stall & bad tillsammans med Julia
 
 
 
 

 
 
Det är ungefär samma känsla som när man inte har lust att gå på en fest/tillställning, man våndas innan och försöker komma på en bra anledning till att tacka nej men eftersom man inte hittar någon utväg är det bara att bita i det sura äpplet och masa sig iväg och efteråt förundras man över hur trevlig festen/tillställningen faktiskt var
Lite samma känsla har jag nu ikväll, något som jag fasade för blev en av de mysigaste helgerna på länge tillsammans med Linn
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar