onsdag 14 december 2011

Dagens...

...  lärdom



Det är ingen bra ide att skippa frukosten på morgonen
 En ännu sämre ide är det att samma dag skippa även lunchen eftersom man då vid två tiden på eftermiddagen lätt drabbas av huvudknack ala Big Bang samtidigt som magen börjar kurra betänkligt högt av hunger

Är man då så urbota dum att man vid halvfyra snåret stannar vid ICA för at handla lite mjölk och på väg till kassorna sen bestämmer sig för att en påse bilar och en coca cola är precis vad som behövs för att stilla både hunger och huvudvärk ja då får man nästan skylla sig själv

Denna bilpåse moffade jag sedan girigt i mig medans jag körde den korta biten till fritids för att hämta Linn
Innan jag klev ur bilen släckte jag törsten med typ halva cola flaskan och började så smått återvända till det behagliga livet utan hunger och huvudvärk...


... dock bara för att typ en kvart tjugo minuter senare upptäcka att denna sockerchock visserligen stillade huvudvärken men dessvärre ersatte hungern med ett lätt illamående

Att man aldrig lär sig

- Att inte slarva med frukost och lunch

- Att om man nu  slarvar så är det betydligt bättre att satsa på typ en banan eller jouice



2 kommentarer:

  1. AJA BAJA inte fuska med maten!!! ses imorgon om du jobbar. kram kram

    SvaraRadera
  2. Yes vi ses i morrn, jag jobbar ju "jämt" numera *s*
    Kram

    SvaraRadera