fredag 12 april 2013

Av barn och...

... "alksiar" får man höra sanningen
 
 
Ja det var vad min mamma lite skämsamt brukade säga då och då under min uppväxt och det är inte utan att jag är benägen att hålla med henne, iallafall just idag
Linn, hennes kompis Astrid och jag avslutade veckan med ett drygt tre timmar långt besök i badhuset
Tjejerna hade hur kul som helst och simmade, hoppade från lilla trampolinen, åkte vattenrutchbana, åt glass och hade det allmänt mysigt tillsammans
I bilen hem var dom på ett sprudlande humör, fnissade och småpratade om allt och ingenting och helt plötsligt säger Linns kompis
 
- Å det här var den mysigaste dagen vi har haft tillsammans , du är bäst Helen
 
Varpå Linn snabbt flikade in
 
- Tack mamma för att du är så underbar, jag älskar dig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar: