söndag 14 april 2013

Mina döttrar...

... är allt bra lika
 
 
När Anna var sådär en nio-tio år så red hon
Under lektionerna satt hon med världens stoneface och såg grymt uttråkad ut
Efter varje lektion frågade jag om det hade varit roligt och Anna intygade med iver och intensitet i rösten att det hade varit superroligt och att hon äskade att rida
 
Förutom ridningen och simmningen så står körsången högt på Linns favoritlista
Hon gillar körövningarna på torsdagarna och lite extra kul är det när det är dags för kören att sjunga på någon familjegudstjänst
Något som är lite svårt at tro när man ser fotot från dagens FamiljeGudstjänst då kören framförde minimusikalen "Den barmhärtige samarien"
Efteråt hävdade Linn dock att hon hade haft jättekul coh att hon längtade till nästa FamiljeGudstjänst
 
 



Femton år skiljer systrarna åt men som sagt men förmågan att så totalt kunna dölja sin glädje bakom ett stoneface  har dom dock gemensamt
 
Ja när vi ändå är inne på ämnet FamiljeGudstjänst, Minimusikal och Linn så framgår det ju av bilden att jag lyckades slutföra mitt mission att fixa ett par åsneöron
- vackra eller ej men åsneöron hade den lilla damen
Och banne mig det var nog den sötaste åsnan som någonsin skådats i Husbysjuhundras kyrka och jag är inte ett dugg partisk så det så
 
 
 



1 kommentar: