tisdag 30 april 2013

Bra start ...

... på dagen
 
 
Det blev ganska sent för Linns del igårkväll så jag var inställd på att det inte skulle vara alltför lätt att väcka den lilla damen nu på morgonen och trots att jag var in till döden trött själv så hade jag laddat med det stora tålamodet i hopp om att försöka undvika konflikter och tjat
Något jag knappast hade behövt göra för Linn vaknade på studs och hennes första ord var
 
- Mamma, Prinsessan bråkade inte vid grinden en enda gång !
 
 



Uppfylld av lycka & värme efter att ha stått vi ridbanan igår och sett Linn och Prinsessans prestationer tillsammans hade jag inte ens tänkt på just den detaljen
Men visst hade Linn rätt för när jag tänkte efter så hade det lilla radarparet inte en enda "konflikt" på ridbanan igår utan det var full bjudning framåt som det så fint heter
En lektion där allt stämde och där Linn & Prinsessan avslutade med att hoppa 40cm tillsammans
Ingen svindlande höjd för oss andra men för dessa två tillsammans en stort kliv framåt
 
 


 
Linn var så¨härligt nöjd och glad efter lektionen igår
- med all rätt !
Förmodligen väntar ett stort bakslag runt hörnet men fram tills dess ska vi njuta av den underbara känslan av att hårt arbete till slut ger utdelning



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar