onsdag 2 mars 2011

Alla katter...

... ska ha en korg att sova i!

Ja iallafall om man ska tro på Linn som hävdar att det är lag på det och att lagen gäller även gosekatter
Inte sjutton vågade jag chansa och trotsa lagen,
 inte vågar jag riskera att bli anmäld eller att få en oannonserad inspektion och kanske dryga böter till på köpet
Så istället för att ta itu med tvätten eller städa lite så såg jag till att ordna en liten korg till kissen




Under tiden som jag klippte till och sydde passade Linn på att pyssla lite





Hon pysslade med stor iver ihop en klippdocka i deluxe modell
Det blir rörigt, bökigt & stökigt när vi pysslar men vi har så himla mysigt tillsammans under tiden så det är helt klart värt allt "besvär" efteråt 
 Självklart fick jag på egen hand städa undan
När jag frågade Linn om inte hon skulle hjälpa till tittade hon iförstående på mig och svarade

- Men mamma, jag måste natta katten nu fattar du väl...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar