onsdag 9 mars 2011

En ledig dag kom...

... och gick snabbt förbi

Linn och jag inledde dagen med en tur till Prinsessan
Linn var rätt trött och inte alls på humör så vi nöjde oss med att gosa lite med Prinsessan i ligghallen





Prinsessan var på kelhumör och såg ut att njuta rejält av gosstunden






Sen åkte vi hem och tog det lungt resten av dagen
- ja tog det lungt är väl egentligen en deifinitionsfråga
Linn tog det relativt lungt, hon småpysslade lite, spelade lite spel och varvade med en och annan liten powernap på soffan
Jag roade mig med att köra några maskiner tvätt, plocka lite och...






... ja och så bakade vi lite förståss

Planen var att vi skulle ha åkt över till våra kompisar på eftermiddagen och eftersom jag var ledig och gott om tid så tänke jag överraska med lite nybakt fikabröd





Tyvärr blev fikadaten flyttad lite framåt i tiden så vi bakade lite förgäves
- om man nu kan göra det?





Det blev chokladmuffins med jordnötsfrosting, chokladmuffins med chokladglasyr & en lite småkaka som Linn döpte till "Blomkakor"




1 kommentar: