fredag 10 juni 2011

Lite halvgalen...

... är jag nog

Annars hade jag väl aldrig kommit på tanken att slå på ugnen och börja baka en dag när luften riktigt dallrar av värme
Galen eller kanske bara lätt uttråkad av att vara hemma ?
Förmodligen en kombination




En omgång ChocolatChipCookies blev det,
testade ett nytt recept som fick *tummen upp* både av Linn och mig
Jag har en känsla av att även Paul kommer att gilla dom,
lätt smak av havre och ine alls så söta




Några av dom ska få åka vidare hem till Marika i morgon,
som ett litet tack för hjälpen när Prinsessan fick sina hovar verkade idag
När jag ringde till Marika strax efter nio i morse för att kolla när hovslagaren skulle dyka upp så var vår lilla Sessa redan verkad och tillbaka i hagen
Det var inte riktigt meningen att Marika skulle behöva sköta den detaljen men med tanke på att Linn fortfarande är skruttig så kändes det rätt skönt att slippa dra iväg henne till stallet






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar