torsdag 30 juni 2011

Min hjärna...

... är tillfälligt avstängd

Eller så har den blivit överhettad av den underbara värmen
Vad som än hänt så råder det bloggtorka för tillfället
All energi går åt till jobb, bad & att bara existera





På måndag inleder jag & Linn vår sex veckor långa sommarledighet
Sex härligt oplanerade veckor ligger framför oss,
eller där tog jag väl i lite
Oplanerade o oplanerade
Första veckan ska Linn på dagridläger,
vilken dröm att få tillbringa åtta timmar om dagen i stallet och bara ägna sig åt det hon älskar allra mest
- hästar !!!
Medans Linn är på ridlägret ska jag roa mig med att ta itu med hennes rum,
i ett svagt ögonblick lovade jag henne att vi skulle renovera hennes rum på semestern
Det lät som en vä'ldigt bra ide då i vintras,
nu känns det mest som ett
- vill/orkar inte
Men det blir säkert roligt bara allt sk*tjobb är gjort dvs rummet är röjt,
tapeterna nerslitna o väggarna slipade...





Linn har bara två önskemål om det hela
- en loftsäng och att så mycke som möjligt ska vara rosa...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar