onsdag 1 juni 2011

Var det härom veckan...

...  mitt lilltroll skolades in på förskolan?


September 2007 klev Linn in på förskolan för allra första gången,
hur är det möjligt att vi redan är inne i juni 2011 ?
I dag är det lite drygt 4veckor kvar,
sen lämnar Linn förskolans mysiga tillvaro bakom sig och efter ett härligt sommarlov tar hon sina allra första trevande steg  in i skolans spännande värld




Jag har precis lämnat Linn på förskolan,
där vankas ikväll avslutningsmiddag & div upptåg tillsammans med personalen
Klädkoden var maskerad eller finklädd
Linn bestämde sig tidigt för att det var maskerad som gällde,
först tänkte hon vara Hannah Montana men efter vägen ändrade hon sig och igårkväll plockade hon ihop sin "kattdräkt" helt utan inblandning från mamma o pappa




Stolt som en raskatt och förväntansfull som ett barn på julafton klev hon in på förskolan och jag är helt säker på att hon tillsammans med sina kompisar på Avd Myrorna har det bara hur mysigt o kul som helst just nu

Själv sitter jag här i min ensamhet och kan inte låta bli att förundras över hur fort tiden går,
det känns som om det vore alldeles nyss som jag satt där på neonatalen och undrade hur livet tillsammans med den lilla varelsen skulle bli
Nu vet jag iallafall hur de första 5 1/2 åren blev och väntar med spänning på fortsättningen











3 kommentarer:

  1. Tiden rusar fram i halsbrytande fart! Vilka fina bilder du har valt för att illustrera tidens gång.

    SvaraRadera
  2. Tack, jag gick på måfå in på ett datuom i sept varje år :)
    Tiden går så fort, det är tur man har alla foton att kolla på - dom väcker minnena till liv <3

    SvaraRadera
  3. vilka mysiga bilder. tiden går fort.

    SvaraRadera