tisdag 7 juni 2011

Sen frukost eller...

... tidig lunch

Kalla det vad ni vill en skön stund på balkongen blev det iallfall till slut
Efter att ha lämnat Linn på förskolan åkte jag till VC för att lämna lite prover
- prover där jag givetvis skulle vara fastande
Jag var inte den enda som kommit på tanken att besöka VC labb utan jag fick snällt sitta och vänta på att de elva andra som kommit innan mig skulle få hjälp och den som någon gång suttit på Rimbos VC och väntat ver att där går det inte undan direkt




Det har varit rätt intensiva dagar nu och lägg därtill en förkylning med tillhörande feber & hosta plus astmabesvär så kan vem som helst känna sig en smula sliten så nu ska jag med gott samvete vila ett par timmar innan Linn ska hämtas hem från förskolan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar