tisdag 17 juli 2012

Ibland vill...

... jag bara ge upp


Men så stillar sig allt och Lilltrollet kommer med en liten teckning och säger

- Mamma... det här är du, jag och Prinsessan... jag vill att vi alltid ska vara tillsammans




Det är inte lätt att vara sex år och fylld med en massa känslor som ska sorteras utan att man riktigt vet hur och det är inte helt lätt att vara förälder till detta lilla troll dessutom inte när den rollen  kombineras med ett inhopp på jobbet mitt under semestern och att jag under den här veckan förutom att sköta mina egna sysslor dessutom ska hålla koll på de två andra planerarnas grupper samt täcka upp för enhetsledaren så gott det nu går och dessutom varit tvungen att baka in jobb ute hos några av våra kunder




Jag tröstar mig med att det bara är tre dagar kvar av den här veckan och att jag sen har semester en vecka och försöker förtränga allt jag måste hinna förbereda o göra färdigt inför nästa vecka för att underlätta för chefen o enhetsledaren som snällt får klara sig utan oss planerare nästa vecka
Den här veckan har iallafall ett slut, när sexårstrotset har sitt slut står skrivet i stjärnorna men en sak är säker och det är att den dagen är hett efterlängtad av både Paul och mig



1 kommentar:

  1. Det finns ett slut på sexårstrotset. Det måste det ju göra. Allting har ju ett slut. Så hav förtröstan.

    SvaraRadera