söndag 29 juli 2012

Mina kära...

... vänner skatorna


Ska vi komma överens om en sak ?
Det är helt ok att ni sätter i er alla och då menar jag alla körsbären som växer i toppen på vårat träd
De körsbär som befinner sig på "plockhöjd" för oss människor kan vi väl få ha ifred ?




Det är en rätt schysst deal för eran del, ni får ungefär två tredjedelar
Snälla...




Håller ni er till den dealen nu i år så lovar jag att inte sätta någor bärnät men om ni mot all förmodan skulle bryta vår överenskommelse och börja snaska på "mina" bär ja då kan jag nästan garantera att nästa säsong kommer jag att skydda min andel så gott jag kan




Ni vet väl att delad glädje är dubbel glädje och jag tycker nog att det är rätt fräckt av er att år efter år sätta i er större delen av MINA körsbär




2 kommentarer:

  1. ååååååååååååå som är sååååå gott!!!!! Kansk emna kan få tigga några? Om det är av den goda sorten =) *flörtflört* /K

    SvaraRadera
  2. Absolut... ngn dag sol till så *Om inte skatorna hinner före*

    SvaraRadera