måndag 30 juli 2012

Jobb ångest...

... eller inte

Inte det minsta faktiskt men kanske beror det på att jag bara ska jobba två veckor och sen är det dags för ytterligare två veckors semester
Först tänkte jag att sommarens upplägg skulle bli lite jobbig

Semester två veckor, jobba en vecka, föräldraledig en vecka, jobba två veckor och slutligen två veckors semester

Men så här långt har det känts hyfsat okey att splitta det hela
Jag kan lätt föreställa mig vilken ångest jag känt just nu om jag kört "allt på en gång" och nu stod inför att all semester var över och att det var jobba, jobba, jobba som gällde




2 kommentarer:

  1. hihi jag har alltid menat att bästa dagen på semestern är just den dagen man går på semester, den där julaftonsliknande förväntan o längtan. När semestern sen börjat går man mest o grämer sig över att den snart är slut....
    kram /K

    SvaraRadera
  2. Så sant så sant.... och iår har jag sparat ett "paket" *s*

    SvaraRadera