fredag 6 januari 2012

Hur sammanfattar man bäst...

... första veckan på jobbet ?

Tja, jag vet inte riktigt
Kanske med att det gått betydligt bättre än vad jag hade hoppats på
Att det trots att det varit rätt rörigt och kaosartat emellanåt ändå löst sig till slut och förhoppningsvis blir det lite lugnare när vi alla blivit lite varma i kläderna och dessutom fått tid att hinna sätta oss och ordna våra "rundor" och allt annat småpill
Att det gått hyfsat lätt att gå upp om mornarna iallfall om man bortser från i morse då det kändes väldigt tungt när klockan ringde
Att arbetstidena - bortsett från i onsdags då jag jobbade till 16 - känns som rena rama semestern

Kort sagt det finns hopp om livet och att allt ska falla på plats så småningom
Extra kul känns det att det äntligen ser ut som att jag ska få göra lite "USKjobb"
Insulin och HSLdelegering står på agendan och sen är det tänkt att jag och en annan arbetskamrat som är USKa ska sköta HSLjobben i vår grupp
Det ska bli kanonkul att få damma av dom gamla "sårkladdarfingrarna" som legat i träda alltför länge




Så sammanfattningsvis kan jag bara konstatera att än så länge flyter jag med näsan över vattenytan och tycker att tillvaron är rätt behaglig just nu och vad passar då bättre än att bjuda på en bild från den gamla goda tiden då tillvaron var en enda lång semseter  dvs under mina två år som föräldraledig






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar