lördag 28 januari 2012

Hur spenderar man...

... bäst en lördagsmorgon ?

Efter en lite "halvjobbig" arbetsvecka skulle nog de allra flesta välja att ta sig en sovmorgon
Kanske ligga kvar i sängen en liten stund och sakta vakna till liv

Jag ?
Tja, jag vaknade strax före sju och konstaterade att Linn och Paul sov sött och insåg rätt snabbt att min kropp & knopp inte hade några större planer på att somna om
Landade framför datorn med en kopp the och läste lite nyheter, spelade lite spel och sen...





... satte jag mig vid symaskinen och sydde färdigt filten
Nu ska jag bara göra två miniversioner av filten typ sådär lagom stora att dom passar till en docka och sen är mitt projekt "babyfilt" klart för den här gången
Blev allt lite sugen på att sy mera och Linn hittade ett turkost smalspårigt manschestertyg i skåpet igår som hon ville att jag skulle sy ett par byxor eller en kjol av till henne och varför inte ?
Det gäller ju att passa på nu när lusten finns



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar