söndag 27 oktober 2013

Man ska...

... inte googla
 
 
Igårkväll hade jag lite halvtråkigt framför TVn och roade mig med att googla lite och läsa på om hur en karpaltunneloperation går till och tiden efteråt
Upptäckte att det även fanns filmklipp från operationer upplagda på Youtube
Nyfiken som jag är kunde jag inte låta bli och klicka på en av filmerna bara för att dryga minuten senare konstatera att jag inte borde ha startat filmen utan levt kvar med min egen bild av hur det kommer att gå till
Nåja, det är tio dagar kvar till operation så det är bara att "Le och vinka" och intala sig själv om att det är a piece of cake...
 
 
 


2 kommentarer:

  1. tänker på dig...goggla inte på sådana saker inte bra för själen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag har intagit en ny cool inställning, jag åker dit på operationsdagensmorgon och tar det som det kommer...

      Radera