torsdag 15 september 2011

Skulle köpa...

... cocos och lunch


Men efter att ha gått i Pauls skola i ett par år nu så har jag lärt mig att man inte bara kan handla det man var ute efter från första början utan det är fullt naturligt att det slinker ner lite annat ochså
Nu blev det absolut ingen storhandling utan bara en liten kasse som förutom cocosen och lunchen till syrran och mig innehöll en söt liten bakform och tre böcker




Jag kunde liksom inte låta bli att köpa böckerna när dom sålde ut resterna från bokrean för 20:-  styck
60:-  istället för ordinarie pris 477:-  kändes som ett hyfsat kap, ja nästan gratis ta mig fanken
Det  blev en bok om hjärnan till Linn, en roman och en bok med en massa recept på smarriga äppelkakor till mig
Såhär i efterhand är jag lite sur på mig själv för att jag inte bunkrade några sagoböcker och receptböcker,  hade ju varit perfekt att ha på lut sådär man vet ju aldrig när man vill göra någon glad och överraska med en liten present nästa gång

4 kommentarer:

  1. Jag håller med om att det var nästan gratis. Du är helt otrolig på att hitta suveräna reor!

    SvaraRadera
  2. Jag råkade hamna på din blogg, fina bilder! MEN jag reagerade starkt på den minst sagt övergödda shettisen från någon tävling din dotter ridit?! Var den dräktig? Annars är det djurplågerí!

    SvaraRadera
  3. Elsa, man ska nog inte uttala sig om djurplågeri efter att endast ha sett bild/bilder. Shettisen ifråga mår alldeles ypperligt och just därför tänker jag inte kommentera ämnet ytterligare...

    SvaraRadera